Logo Houlis Service Ltd

ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ

 Houlis Network |  ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ | ΝΑΥΤΙΚΗ | ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ


Έρευνα Αγοράς

Έρευνα Αγοράς

Η έρευνα αγοράς, αποτελεί το εργαλείο, που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για την συγκέντρωση, επεξεργασία και παρουσίαση όλων εκείνων των στοιχείων, που είναι απαραίτητα για την λήψη αποφάσεων από τα στελέχη.

Μια ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς, έχει σαν αντικειμενικό στόχο την παροχή πληροφοριών στη διοίκηση της επιχείρησης, αναφορικά με τον ακριβή προσδιορισμό του μεγέθους της αγοράς, την πρόβλεψη της ζήτησης για ολόκληρη την αγορά, την εκτίμηση της ζήτησης νέων αγαθών, την ανταγωνιστική θέση των προϊόντων της επιχείρησης, την ανάλυση των τοπικών δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών.

Τι προσφέρει

Μια Επιχείρηση που διενεργεί έρευνες:

  • Είναι σίγουρη για την Αγορά που εισέρχεται ή δραστηριοποιείται,
  • Είναι αποδοτικότερη σε κάθε τοπική Αγορά που εισέρχεται,
  • Δημιουργεί καλύτερα και αποδοτικότερα marketing plans,
  • Ελέγχει πλήρως το δίκτυο της,
  • Παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών,
  • Γνωρίζει όλα τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της Επιχείρησης και του ανταγωνισμού,
  • Αποφεύγει τις αποτυχίες ,
  • Προστατεύει τους franchisees και το σύστημα της,
  • Μεγιστοποιεί τα κέρδη των franchised καταστημάτων και κατ’ επέκταση και τα δικά της,
  • Γνωρίζει εκ των προτέρων όλο το φάσμα των Επιχειρηματικών ρίσκων του συστήματος, προβλέπει τα λάθη και γίνεται ισχυρή έναντι των ανταγωνιστών της, και
  • Παρέχει εμπιστοσύνη στους πελάτες της και καλύτερο after sales service και συνεπώς δημιουργεί καλύτερο customer loyalty .

Μελέτη Ανταγωνισμού

Η «μελέτη ανταγωνισμού» συμπεριλαμβάνεται συνήθως στην έρευνα Αγοράς, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις, Επιχειρήσεις διενεργούν «μελέτη ανταγωνισμού» μετά από λίγο καιρό από όταν διενέργησαν την έρευνα Αγοράς. Ο κυριότερος λόγος που πολλές Επιχειρήσεις επιθυμούν να πραγματοποιούν σε τακτά χρονικά διαστήματα «μελέτη ανταγωνισμού», είναι η ενημέρωση που προσφέρει η μελέτη για τη θέση της Επιχείρησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Συγκεντρώνοντας και μελετώντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, είμαστε σε θέση να εξάγουμε πληροφορίες, για τη θέση της εκάστοτε Επιχείρησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό παρουσιάζοντας:

  • Τη δυναμική της Αγοράς
  • Τη δύναμη των ανταγωνιστών
  • Το μερίδιο Αγοράς που κατέχει η Επιχείρηση και τα αντίστοιχα μερίδια που κατέχουν οι ανταγωνιστές
  • Τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της Επιχείρησης και των ανταγωνιστών
  • Το τρόπο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρουν οι ανταγωνιστές. 

 

eshop    forum    Επικοινωνία

facebook link    google plus link    flickr link    pinterest link    tweeter link        youtube link